Pöjker o flickor,ikväll blir det jävligt tufft för Timråik,men poäng ja fullt möjligt.
Inlägg: 1236894
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
"– Otroligt viktiga poäng står på spel. Vi måste ge allt. "
HAHAHAHA...ja detta lyckades dom bra med i 1:a -.-
HAHAHAHA...ja detta lyckades dom bra med i 1:a -.-
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
Öh.. vi blir fastcheckade av SSK.. så här skulle det ju inte se ut!
jaha.. och så ett mål i baken också... skärpning Timrå!
jaha.. och så ett mål i baken också... skärpning Timrå!