Gårdagsmatchen var som en annan idrott från en annan planet jämfört med TIK:s sömnpillermatcher. Man kan köpa att kunnandet är mycket lägre i ES, men man borde kunna kräva lite jävla hjärta i alla fall i så här viktiga matcher.
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Rögle-Timrå
Washington-Pittsburgh
Timrå-Södetälje
Gårdagsmatchen var som en annan idrott från en annan planet jämfört med TIK:s sömnpillermatcher. Man kan köpa att kunnandet är mycket lägre i ES, men man borde kunna kräva lite jävla hjärta i alla fall i så här viktiga matcher.