Ljudbilden låter som om det vore 150 pers i nån pörskans division 2 match
Inlägg: 1237273
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
Man kan inte vara annat än nöjd med resultatet med tanke på hur jäkla illa vi genomför matchen. Vi har ändå inget i slutspel att göra med sånt här spel så lika bra om säsongen bara kunde dö nån gång.
Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
sargad:
Hur fan tänker man då man inte en vill vinna, setta var det sämsta som kunde hända.
Hur fan tänker man då man inte en vill vinna, setta var det sämsta som kunde hända.