1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1237396

Sv: Timrå IK - Södertälje SK 2010-02-08
I denna tunga tid är det endå lika roligt - varje gång, att läsa AB's kommentarer.

"skalman74, 35 år, Johanneshov, Idag 22:03
2p istället för 0p mot Rögle borta och nu 1p vardera istället för noll poäng. När det verkligen gäller och allt ställs på sin spets, då blir det lag som egentligen inte pallar för trycket belönade. Idrott kan verkligen vara ett skämt i bland. Varken Challe eller laget som helhet förtjänar denna tur. Det var många år sedan man såg en klubb som så oförtjänt legat ovanför kvalseriestrecket omgång efter omgång. När det verkligen gäller så belönas man med miraskulös tur för det som man egentligen inte klarar av att fixa . Rögle snubblar bort en puck i PP och ledning dessutom med några minuter kvar. Idag hade man blivit nollade men man belönas på ett sätt som nästan gör att man tror på högre makter. dölj... visa"

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.