Men hur kass är inte den där MOE???? Varje gång han agerar på planen följs det av publikens "neeeeej". BORT, BORT, BORT!!!!!
timrasuppi08: Fundera på det du eller bilda dig en egen uppfattning! Själv gillar jag killen, tycker att han är stört skön. En av de bättre i dagens match alla fall!
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
timrasuppi08: Fundera på det du eller bilda dig en egen uppfattning! Själv gillar jag killen, tycker att han är stört skön. En av de bättre i dagens match alla fall!