T T: Haha! Det behöver du inte tala om för mig. Ni gjorde ju bänkvärmaren Styf till lagkapten. Bänkad i Modo och du blir med automatik kung i Timrå? Styf, en ramträff från SM-guld :-)
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Haha! Det behöver du inte tala om för mig. Ni gjorde ju bänkvärmaren Styf till lagkapten. Bänkad i Modo och du blir med automatik kung i Timrå? Styf, en ramträff från SM-guld :-)