1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614823 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1237686

Sv: Apropå nånting...
frippe01: Varför en ung utvecklingsbar...varför inte en erfaren och stabil istället.

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
zita: Det var väl just det som var problemet med backe...stbiliteten....Kunde spika igen i 57min med storspel för att sedan somna till och släppa in vad fan som helst eller så börja han alltid med ett baklängesmål efter 10-15sec, det var han kung på mot modo, Backe har erfarenhet men tyvär inte stabil för fem öre, det han faller på!

Sv: Apropå nånting...
DAGBLADET NEWSREEL

TIK: "VI KOMMER ATT GÖRA ETT UNDERSKOTT"

I fjol stannande det vid 3,7 miljoner kronor.
Nu talar allt för ett nytt underskott - såvida inte laget går riktigt långt i slutspelet.
- Det är för tidigt att säga hur stort det blir, säger Christer Ericson, ordförande i klubben.

Slutspel blir det ju inte alls... Underskott! Skandal!!! AVGÅ ALLA!!!1

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.