Jag tycker amatörer är ett bra ord. Ville bara utöka min kritik lite. Den är stor. JÄTTEstor!!!! Men är jag en fantastisk stor och hängiven timråsupporter i alla väder!? Absolut, livet ut!
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Jag tycker amatörer är ett bra ord. Ville bara utöka min kritik lite. Den är stor. JÄTTEstor!!!! Men är jag en fantastisk stor och hängiven timråsupporter i alla väder!? Absolut, livet ut!