Icing-Ove: Nä, han har gjort klart med Modo.
Inlägg: 1238268
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Ni har det inte så lätt. Tänk, en gång i tiden var ni topp-4 i Elitserien och bara en ynka ramträff från ett SM-guld :-)
Ni har det inte så lätt. Tänk, en gång i tiden var ni topp-4 i Elitserien och bara en ynka ramträff från ett SM-guld :-)