Inlägg: 1238270
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Icing-Ove: Och ovanpå allt blir Foppa fanbärare i OS. Skandal!!1
Det skulle ju naturligvis vara Z:a!!!1 Eller Modin!!!1
Det skulle ju naturligvis vara Z:a!!!1 Eller Modin!!!1
Ni har det inte så lätt. Tänk, en gång i tiden var ni topp-4 i Elitserien och bara en ynka ramträff från ett SM-guld :-)