Inlägg: 1238272
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad:
Hade det varit utrymme för lite humor inom OS, så hade Sedinarna under invigningen styrt Foppa i rullstol där han hållit hårt i fanan....
Hade det varit utrymme för lite humor inom OS, så hade Sedinarna under invigningen styrt Foppa i rullstol där han hållit hårt i fanan....
Det skulle ju naturligvis vara Z:a!!!1 Eller Modin!!!1