30: Nej, inga jävla kragar! Det känns så "B-igt". 90-talet all over again på nåt vis. Kraglöst - Ja tack!
Inlägg: 1238397
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Mappe: Va?! Då kan man ju inte säga åt spelarna att ta sig i kragen när det går tungt.