Det är bara natten mot söndagen som jag rotar i andras brevlådor. I övrigt prenumererar jag ju på självaste Dagbladet. Förra helgen... jaji, det var en jävla klassiker, men det kanske är bäst att hålla käften ändå (grannjäveln i fråga kan ju teoretiskt sett vara en HS-medlem). Nåväl, nu har man skrivit trevliga brev till... ja, min favoritdeltagare i OS. Det var på sin plats med diverse hyllningar och frågor... Hoppas nu att adressen är den rätta!
Vitryssland detroniserades. Demonerna besegrades. Vägen till OS-guldet ligger öppen...
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Det är bara natten mot söndagen som jag rotar i andras brevlådor. I övrigt prenumererar jag ju på självaste Dagbladet. Förra helgen... jaji, det var en jävla klassiker, men det kanske är bäst att hålla käften ändå (grannjäveln i fråga kan ju teoretiskt sett vara en HS-medlem). Nåväl, nu har man skrivit trevliga brev till... ja, min favoritdeltagare i OS. Det var på sin plats med diverse hyllningar och frågor... Hoppas nu att adressen är den rätta!
Vitryssland detroniserades. Demonerna besegrades. Vägen till OS-guldet ligger öppen...
Lall On Lall On :)