Inlägg: 1239445
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
DJ Hemp: Kanada publiken sätter Molson-ölen i halsen igen. Eller kanske de snarare får ut ölen genom näsborrarna. CAN - RUS i Kvartsfinal. Knappast enligt förståsigpåarnas förhandstips. Den här turneringen är otroligt jämn.
Z vilket defensivt arbete mot Acne-gänget, guldstjärna får du. 4-5 och 3-5 klarades av utan att man kände sig stressad. Jag minns särskilt ett läge när finnarna forcheckade fast oss långt ner i vår zon. Z spelar oss fria med en passning mellan benen på sig själv. Respekt och tår i ögonvrån på Herminator... (c;
Z vilket defensivt arbete mot Acne-gänget, guldstjärna får du. 4-5 och 3-5 klarades av utan att man kände sig stressad. Jag minns särskilt ett läge när finnarna forcheckade fast oss långt ner i vår zon. Z spelar oss fria med en passning mellan benen på sig själv. Respekt och tår i ögonvrån på Herminator... (c;
Redigerad kommentar
Sv: Apropå nånting...
Sverige dominerar och ser mycket fokuserat ut!!! 1-0 efter en period är något i underkant!!! "Kipper" synes en aning darrig!!! Den här matchen borde vi normalt ta hem, men fan vet hur det slutar?!?!?!
Forza Blågult - in med pucken (igen)!!!
ALLEZ LA SUÈDE!!!1
Lall On Lall On :)))
Forza Blågult - in med pucken (igen)!!!
ALLEZ LA SUÈDE!!!1
Lall On Lall On :)))
Lall On Lall On