Inlägg: 1239472
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
...så måste rockklassiker göra något åt våra lokala nyhetsuppläsare. Tjejen som läser upp nyheterna är så våldsamt dålig att hon drar ner musikstationen i fördärvet. En annars så bra radiostation våldtas varje gång hon försöker återberätta gårdagens nyheter. Det är inte så mycket bättre när den manliga personen försöker sig på samma sak, skall tilläggas.
Till en början skrattade jag åt det hela, nu blir jag bara förbannad och byter radiostation.
Till en början skrattade jag åt det hela, nu blir jag bara förbannad och byter radiostation.
Z vilket defensivt arbete mot Acne-gänget, guldstjärna får du. 4-5 och 3-5 klarades av utan att man kände sig stressad. Jag minns särskilt ett läge när finnarna forcheckade fast oss långt ner i vår zon. Z spelar oss fria med en passning mellan benen på sig själv. Respekt och tår i ögonvrån på Herminator... (c;
Redigerad kommentar