1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614700 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1239507

Sv: Apropå nånting...
250kg kärlek: Iläjn eller nåt heter hon och varken hon eller hennes kollegor är speciellt lokala. De sitter nere i Sthlm och låtsas pålästa om det som händer här, de har väl fått varsitt distrikt utlottat på sig.

Idén att välja en artikel och sedan läsa den på stapplig svenska (man kunde ju önska att de iaf hade läst igenom det åtminstone EN gång innan de läser upp det) ordagrant från början till slut måste vara ett av radiohistoriens värre hjärnsläpp. I och med att de läser precis rubbet inkl. ingress så blir det upprepningar och en känsla av att det aldrig tar slut.

Nä, vi borde göra gemensam sak och demonstrera på torget eller nåt....

Redigerad kommentar


Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det finns en facebook-grupp som heter: Elaine på Rockklassiker ska sluta plåga Sundsvalls befolkning i radio.

Ni som har facebook-konto kan gå med om ni vill. =)

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.