Inlägg: 1239507
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Det finns en facebook-grupp som heter: Elaine på Rockklassiker ska sluta plåga Sundsvalls befolkning i radio.
Ni som har facebook-konto kan gå med om ni vill. =)
Ni som har facebook-konto kan gå med om ni vill. =)
Redigerad kommentar
Idén att välja en artikel och sedan läsa den på stapplig svenska (man kunde ju önska att de iaf hade läst igenom det åtminstone EN gång innan de läser upp det) ordagrant från början till slut måste vara ett av radiohistoriens värre hjärnsläpp. I och med att de läser precis rubbet inkl. ingress så blir det upprepningar och en känsla av att det aldrig tar slut.
Nä, vi borde göra gemensam sak och demonstrera på torget eller nåt....
Redigerad kommentar