-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 17
- Silly Season 2026-27 (4966)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Timrå IK Supporterklubb åker den 1 oktober 2002 till Stockholm och Globen för att bevittna mötet DIF - TIK. Följande gäller.
Avresa: 12.00 från Timrå centrum
12.12 från Sundsvalls busstation
Kostnad: 180 kr för resan tur och retur. Tillkommer gör pris för entré.
Anmälan: Det finns två sätt att anmäla sig till resan.
a)Anmälan sker mot förskottsbetalning på Ceriskontoret i Timrå.
b)På hemmamatchen mot Södertälje den 28 september före matchen och i första och andra pausen, ute i Entréhallen.
Medlemskap: För att få åka på resan krävs att du är medlem i Timrå IK Supporterklubb. Medlemskap löser du på följande sätt:
På hemmamatchen mot Södertälje den 28 september före matchen och i första och andra pausen, ute i Entréhallen.
Info: Vi kommer att göra ett matstopp på vägen ner till Stockhlom. Hem kommer vi dock att köra direkt.
Betalning: Senast den 28 september.
Timråklacken kommer att hålla till på Etage 4 mellan C 46 och C 44.
Anmäl dig nu till resan och visa spelarna i Timrå IK att de kan räkna med vårat stöd från start!
ALLA TILL GLOBEN!
//TIK Supporterklubb