Tack för lite medhåll för en gång skull! Ja, Skinny Puppy hade jag märkligt nog glömt bort. Ofta glömmer man bort att vissa bra band faktiskt kommer från Kanada, denna oändliga förlängning av USA (vilket på något underligt sätt bekräftas av att Alaska återfinns där i slutänden)...
Galet spännande "derby" inom kort - Forza Timrå IK och Lall On!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Tack för lite medhåll för en gång skull! Ja, Skinny Puppy hade jag märkligt nog glömt bort. Ofta glömmer man bort att vissa bra band faktiskt kommer från Kanada, denna oändliga förlängning av USA (vilket på något underligt sätt bekräftas av att Alaska återfinns där i slutänden)...
Galet spännande "derby" inom kort - Forza Timrå IK och Lall On!