Inlägg: 1241424
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
En i stort sett värdelös säsong men sånt här gör det värt att betala medlemsavgift. Tre poäng till de goda, och en handfull gnälliga gamla gubbar med tårar i ögonen får ta loserbussen hem till hartåfhåkky med sina femton utländska lagkamrater.
Sv: Apropå nånting...
Haha, igen. Blev ju en underbar match till slut. Timrå sällsynt oorganiserade, men Modo spelade så huvudlöst att det räckte ändå.
Foppa & Näslund blev tungan på vågen, åt Timrå.
Kul också att det satt ett par puckar i Päpä. Måste ha svidit extra mycket i de redan fuktiga 'domaren-är-dum'-modolidögonen.
Nu drog vi ifrån ytterligare en pinne till SSK. Fruktansvärt viktigt. Slutspel tror jag absolut inte på.
Oj. Svartvadet gjorde allt i den där intervjun, utan att skrikgråta och kasta något hårt i golvet.
Jag hade fel förut: hockey är en underbar sport!
Foppa & Näslund blev tungan på vågen, åt Timrå.
Kul också att det satt ett par puckar i Päpä. Måste ha svidit extra mycket i de redan fuktiga 'domaren-är-dum'-modolidögonen.
Nu drog vi ifrån ytterligare en pinne till SSK. Fruktansvärt viktigt. Slutspel tror jag absolut inte på.
Oj. Svartvadet gjorde allt i den där intervjun, utan att skrikgråta och kasta något hårt i golvet.
Jag hade fel förut: hockey är en underbar sport!
*nervöst fnitter*
Nä men ärligt talat, fy fan vad skönt.. satt och hyperventilerade!