Blizzard: Dom var väldigt fientliga på läktaren också.. När jag stod och vinka till dom så gav dom mig fingret :(
Inlägg: 1241717
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
jens_88: hahah :D
Fast frågar du NuMo så får dom nog göra så enligt yttrandefriheten, och inte kan du anmäla dom för hets mot folk grupp heller eftersom timråklacken var mycket större än modolid klacken, svårt dilemma det här ;-)
Fast frågar du NuMo så får dom nog göra så enligt yttrandefriheten, och inte kan du anmäla dom för hets mot folk grupp heller eftersom timråklacken var mycket större än modolid klacken, svårt dilemma det här ;-)
Redigerad kommentar