Inlägg: 1241750
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Herminator: Ska jag behöva läsa modos gästbok nu också? Nä, bevare mig väl. Fast nog ville vi ha poängen minst lika mycket som ni, vi vill ju gå till slutpel.
Gällande självsuggestionen tycker jag att du ska titta i din egen HS-bok.
Den dumme Kuben tog alla era poäng, trots 2 domarsystemet och trots att Sussie hade varit på isen i 20 sekunder när det regelrätta 5-3 målet gjordes.