NuMo: jag kan inbilla mig det mesta, gå och ta en kopp kaffe nu och lämna dessa stackars supportrar ifred. :P
Inlägg: 1241751
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Modo 2010-03-01
Finfin Christer Jonasson-imitation ca 07:13 in i klippet...
Redigerad kommentar