-
Senast: Förlust mot Växjö Lakers HC
SCA Arena, 1-3 (1-1,0-1,0-1)
Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
+ 16
- Silly Season 2026-27 (4948)
- Apropå nånting... (188095)
- Timrå IK:s organisation (248)
- U20 (1022)
- Timrå IK - Växjö Lakers 2026-03-14 (547)
Men det gör mig inte ett dugg att Fröken Forsberg extraknäcker som vedhuggare emellanåt. Man måste ju medge att slashingen var klinisk av Björn Svenssons klubba. Bäva trädstubbarna i Nolaskogs när Meastro Foppa ger sig ut på fältet med motorsågen i högsta hugg. Vilken frenesi! Sedan blir man alldeles matt till efterspelet.
Begåvningsreserven var inte hög i går och inte heller bland dem som skrev kommentarer på Aftonbladet. Men hade man kunnat förvänta sig någonting annat? Svar Nej! Konspirationsteorierna haglar ännu en gång för att skogstomtarna från Dövik blev "bortdömda". Kul att Svartenbrandt har åsikter om domarnivån nuförtiden också. Hur fan vore det om de kunde ta och öppna ögonen för vad de själva gör i något sammanhang? Jag skulle kunna skriva en hel bok och memorera böndernas hyss och tilltag i samspråk med Jan Guillou och Björn Ranelid. Men så lågt vore ovärdigt att sjunka.
För femtielfte gången denna vinter kan vi fastslå och konstatera att LIKET LEVER! Vi sprattlar alltid till i den sista skälvande dödsdansen. Never gonna it up!