Sista dagen att rösta nu! Betänk att omröstningen blir två dagar kortare i år p g a att OS låg i säsongsavslutningen. (Förra säsongen var den öppen i 7 dagar) Det innebär att det kommer att bli färre röstande vilket kan göra att just DIN röst avgör. Och..... NEJ! Nr 17 finns inte som alternativ! ;-)
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Betänk att omröstningen blir två dagar kortare i år p g a att OS låg i säsongsavslutningen. (Förra säsongen var den öppen i 7 dagar) Det innebär att det kommer att bli färre röstande vilket kan göra att just DIN röst avgör.
Och..... NEJ!
Nr 17 finns inte som alternativ! ;-)
Redigerad kommentar