Inlägg: 1242237
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
....så vet man att man är gammal när man var i 30-årsåldern när grungen var som hetast och det nu existerar ett uttryck som heter "gubbgrunge"...
Redigerad kommentar
Japp, när de släckte ner så var det revbenen som lyste upp;)