Inlägg: 1242289
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Nu när det är klart att Oouögle inte kan gå om oss så tycker jag det är stor tid att lyfta fram Nihlstorp's geniala uttalande från denna
"Vi ska ju hålla lag som Timrå bakom oss, vi drog ifrån dem lite"
"Vi ska ju hålla lag som Timrå bakom oss, vi drog ifrån dem lite"
Redigerad kommentar
Redigerad kommentar