1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614848 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242414

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Suuuuuperstraff av Klasén och 1-1 nu! :-(

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Laken: Men vad är ni så ledsna över, heja SSK vi ska ju till slutspel ;-) Höhö!

Luleå räcker inte till åt både modo och timrå så vi måste putta ner FHC också ;)


Näe men fan sista matchen kan ju bli sjukt hemskt. Kan vara timrå, modo och luleå om sista slutspels platsen, och att modo ligger 1p före hela tiden känns inte roligt, tänk er sista matchen vi leder med 2-1 över luleå 5min kvar, även modo leder sin sista match med 3-1 och har 5min kvar. Vad gör vi...hoppas på att modo brakar ihop och vi får som sagt sista slutspels platsen eller ska vi lägga oss ner och dö så inte vi hjälper modo till slutspel genom att spöa lule......Roligt att skämta om nu, men detta kan hända.....

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
2-1 Riku Hahl! ;-)

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Ett fjärde mål skulle smaka hallon...

gör'ne!

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.