1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242554

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Rooster23: Det är förjävligt av Ros att gå ut med något sådant och sänka oss mitt i en brinnande slutspelsstrid. Men slutspel var ju aldrig riktigt aktuellt ändå så det är väl bara att acceptera.

Skönt dock med tre viktiga pinnar...är det bara jag som tyckte att det här var en rakt överjävligt sömnig match? Vi bevakar efter 3-1 och FBK är inte förmögna att ställa till med något öht.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Olle: Inför säsongen tvekade jag på vad Martin Sonnenberg skulle kunna tillföra. Jag känner mig som en idiot nu, vill jag lova, men så länge det gynnar Timrå kan jag leva gott med det.

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04

Olle: Riktigt jävla elakt, jag skulle alldrig jinxa en motståndare på det sättet. (t.o.m. Modo) :P


Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.