1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242576

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
dr-nix: Klubbar som får kämpa för sin framgång kanske kan slänga med klyschan "vi mot världen" medan Modo verkligen tror att dom har hela världen med sig i jakten på slutspel. Efter mycket grubblande finner jag detta vara den enda rimliga förklaringen till arrogansen, ty alla modofans i min närhet är av uppfattningen att Modo förmodligen skulle ha bärgat Stanley Cup om dom bara fick spela i den ligan.

Inuti bubblan är man hockeyns svar på Robin Hood, i den verkliga världen (utanför Sundbyberg) är man bara ett gnällag som verbalt lika gärna kunnat härstamma från Örebro.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.