1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614841 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1242668

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Pätr: Samma här. Sonnie har varit förbannat bra, nu får vi hoppas att vi får ha honom ett år till.

Svarskommentarer

Sv: Färjestads BK - Timrå IK 2010-03-04
Sonny måste stanna. Helt sjukt om en spelare av den kalibern skulle pensionera sig.
Något som också är sjukt är hur obegripligt få backskott som kastas in när han står framför mål.
Det har ju snackats i två säsonger om hur otrolig han är på att styra in puckarna på träning och hur han nöter det, dag efter dag.
Ändå sitter man och svär ett antal gånger varje match när backarna tvekar och spelar ner bakom mål istället, trots att han står parkerad precis där han ska vara.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.