Självklart ska de onda med ont fördrivas. Men jag tror att de kommer att hänga kvar på något sätt ändå. Sundsvall lär tråka sig kvar på något annat lags bekostnad. Jag har ingen större koll på vilka motståndarna blir, men det kanske handlar om Vita Hästen & Co eller...?
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Självklart ska de onda med ont fördrivas. Men jag tror att de kommer att hänga kvar på något sätt ändå. Sundsvall lär tråka sig kvar på något annat lags bekostnad. Jag har ingen större koll på vilka motståndarna blir, men det kanske handlar om Vita Hästen & Co eller...?