liston: Om nyheten med Perra stämmer, är det en mycket god nyhet. "Bagarn" vore en oerhört trevlig pjäs att få hem igen. får man sen vara omåttligt optimistisk är det bara att hoppas att han i sin tur drar med sig Sanny hit. DÅ kan vi börja snacka =)
Inlägg: 1243568
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: ja .. då får vi en bra center i boxplay som inte kan göra poäng . och en halvtaskig back som kan tacklas
Sv: Silly Season 10/11
Kattgubben: Det hade ju varit sådär att värva Bagarn istället för Hirzkovitschkevitz, då har vi en ganska så skral centeruppställning rent offensivt sett. Nu är det ju visserligen en meningslös diskussion, men ändå.