Kattgubben: Det hade ju varit sådär att värva Bagarn istället för Hirzkovitschkevitz, då har vi en ganska så skral centeruppställning rent offensivt sett. Nu är det ju visserligen en meningslös diskussion, men ändå.
Inlägg: 1243572
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Knylan: Jag är mer inne på AVGÅ ALLA!!!1! svängen för tillfället eftersom vi får ett riktigt kacklag nästa säsong.