Hahl Bundy: Vi vet ju inte om det blir "billigt", vi vet ju inte ens om dagens lag är "billigt", eller har du konkreta fakta på det? Finns väl inte mycket som talar för att vi skulle ha särskilt mycket lägre budget, om ens lägre alls, än lag som Brynäs, Luleå, Skellefteå, Djurgården osv. Dessutom har det ju varit snack om att man ska öka lönebudgeten igen nästa säsong.
Inlägg: 1243626
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
RocknRolf2: Nej jag är bara grinig.
Vi får väl se vad som trillar in o ramlar ut till nästa säsong.
Vi får väl se vad som trillar in o ramlar ut till nästa säsong.