RocknRolf2: Tror knappast Halonen är speciellt billig. Finnarna tar båten för att tjäna flis. Precis som svennarna åker utför och tuggar ost i alperna. Tittar man rent historiskt så har de alltid håvat in fin deg här. En sån som Pärra ligger ju exempelvis i topp fortfarande om man kollar till tjockleken på lönekuvertet.
Inlägg: 1243627
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Kanske inte billig, men inte dyr i paritet med toppbackarna heller.
Pärra har gjort sin sista säsong med dyrt kontrakt i Timrå och ES. Där kommer vi få en lucka att täppa igen med förhoppningsvis en spelare som presterar bättre. Kanske går Hirschovits in på Pärras lönekaka?
Pärra har gjort sin sista säsong med dyrt kontrakt i Timrå och ES. Där kommer vi få en lucka att täppa igen med förhoppningsvis en spelare som presterar bättre. Kanske går Hirschovits in på Pärras lönekaka?
Sv: Silly Season 10/11
Ambroo: Angående Pärssinen så undrar jag om han fortfarande sitter på den där lönenivån han säkert fick när han anslöt som en tänkt stjärnspelare?!
Om han gör det måste han gå ner i lön rejält för att få stanna kvar, han ska aldrig i livet ha mycket mer i lön än t.ex. Björn Svensson. Där har vi en eventuell lönepost vi kan fria upp och ersätta med en bättre spelare.
Redigerad kommentar