RocknRolf2: Tveksamt att han skulle ha det, och om han har det är det idiotiskt som bara f-n att skriva in en KHL klausul i Kontraktet.
Inlägg: 1243718
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Det kanske var ett krav för att han skulle rita på? Känns väl inte så långsökt med tanke på att han själv säger att han vill tjäna stålar så här i slutet av karriären.