Inlägg: 1243719
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Laken: Körda och körda, Corso lär ju ha hög lön så för dom pengarna borde man väl hitta iaf en skaplig ersättare. Får vi sedan in övergångssumma så är det en fin bonus. Men helst vill jag att Corso stannar. Tillsammans med Sonnenberg.
Varför frågar inte media Linkan hur Corsos kontrakt är utformat, om han har någon KHL-klausul eller 1+1 eller liknande?
Kanske kommer svaret i morgondagens tidningar?!