Gör 0-2??? Timrå IK är så förbannat dåliga så det är ta mig fan sjukt!!! Titta vad man presterar ii kväll!! Målet man får är ren j-la tur, sen skapar man inte ett skit!! Och vem tappar markering på 1-1 målet om inte herr Hynning som vanligt!! Behåller man honom nästa år är det ett rent tjänstefel!!!
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.
Gör 0-2??? Timrå IK är så förbannat dåliga så det är ta mig fan sjukt!!! Titta vad man presterar ii kväll!! Målet man får är ren j-la tur, sen skapar man inte ett skit!! Och vem tappar markering på 1-1 målet om inte herr Hynning som vanligt!! Behåller man honom nästa år är det ett rent tjänstefel!!!