Inlägg: 1244321
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Icing-Ove:
Fast den där "Timrå hej" är en klassiker. Det är konstigt att de inte har gjort om den till en modern.
Den fick jag lyssna på som liten.
Fast den där "Timrå hej" är en klassiker. Det är konstigt att de inte har gjort om den till en modern.
Den fick jag lyssna på som liten.
www.youtube.com/watch?v=mLM-mZmKVpo