Inlägg: 1244337
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
hellge: Den borde köras i klacken i lite högre tornart så det inte låter som att alla går på valium eller något sånt ;P
Fast den där "Timrå hej" är en klassiker. Det är konstigt att de inte har gjort om den till en modern.
Den fick jag lyssna på som liten.