T T:Nja trycket är väl på Lulio och västra frölunda..
Inlägg: 1244395
Svarskommentarer
Sv: Frölunda HC - Timrå IK 2010-03-09
Undrar om Thomas Andersson även ikväll, när isen gick sönder, lyckades yttra orden: "Vad f-n ska vi göra?" å "Det är ju ändå Elitserien!"?