Inlägg: 1244426
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Sagolikt dåligt om Tik tar nordgren när modo tackat nej till han.
Han är död som hockeyspelare, det har både hans klubb i NLA och Modo märkt.
Men Nordgren har spelat i tik förut, så , det är klart att vi värvar han..
Han är död som hockeyspelare, det har både hans klubb i NLA och Modo märkt.
Men Nordgren har spelat i tik förut, så , det är klart att vi värvar han..
Tycker nog B Svensson håller bra elitserieklass utan att kosta skjortan.
Problemet är bara att han behöver spela i rätt omgivning, kan han få den kan han nog prestera nästan i klass med Thörnberg/Laine poängmässigt.