1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244429

Sv: Silly Season 10/11
Sagolikt dåligt om Tik tar nordgren när modo tackat nej till han.

Han är död som hockeyspelare, det har både hans klubb i NLA och Modo märkt.

Men Nordgren har spelat i tik förut, så , det är klart att vi värvar han..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito:
Källa på att Modo tackat nej till honom?

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Nu tar du i igen, död är väl en väl hård bedömning....
....men efter att börja känna till dina liknelser Macke, så fattar jag vad du menar - 6 mål hittills under säsongen ser ju inte så bra ut, dock platsen som en hygglig ersättare för Pääjärvi om han drar till NHL kan han nog fylla....

Sv: Silly Season 10/11
Mackelito: Att Modo har tackat nej till honom säger inte så mycket. Dom tackade ju även nej till några tvillingbröder.

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.