1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614757 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1244501

Sv: Silly Season 10/11
dr-nix: Nu hängde jag inte riktigt med helt, men jag tror jag förstår.

Det jag menar är dock att Piros och Corso är enligt mig dom i stort sett enda spelarna som kan göra sin gubbe, hålla i pucken i anfallszon, lägga smarta passningar, det behöver inte ha med mål att göra eftersom B.Svensson Pääjärvi mfl gjort fler mål än Piros.

Men det jag skrev var att Piros faktiskt inte var påtänkt i början av säsongen utan man såg Anger som någon slags kreativ spelare, dålig scoutning och bedömning helt enkelt, vilket har vart ett kännetecken för årets trupp enligt mig, dålig scoutning, dålig koll på hur stor truppen osv måste vara, och det misstaget verkar dom göra till nästa säsong också, men förhoppningsvis har jag fel.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Förstår inte alls alla klagosånger nu? Hartmann är 32, har inte tagit steg på väldigt länge. Spelar ofta högt i hierarkin men når knappt till 20p/säsong. Detta med en ganska saftig lön samt att vi får en övergångssumma. Det är bara tacka och ta emot denna deal.