DJ Hemp: Med en arena inne i hamnen får hela sundsvalls city gångavstånd till hockey. Och samtidigt får alla i centrala vivsta åxå gångavstånd till arenan i stan och det får vi tacka Ewa Lindstrand för :)))
Jag har alltid gillat Hartman och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
DJ Hemp:
Med en arena inne i hamnen får hela sundsvalls city gångavstånd till hockey.
Och samtidigt får alla i centrala vivsta åxå gångavstånd till arenan i stan och det får vi tacka Ewa Lindstrand för :)))