Tvåtallar: Du kan väl inte på allvar tro att dom är nöjda med det?
Inlägg: 1245482
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Hahl Bundy: TT:
klart ingen är nöjd med det och att det är ett delmål.
Men jag får dåliga vibbar av utalandet
klart ingen är nöjd med det och att det är ett delmål.
Men jag får dåliga vibbar av utalandet