Tvåtallar: Det är inte hälsosamt för dig att läsa uttalanden på det där viset du visar prov på nu. Gör man det blir man till slut dum i huvudet och tror att ingen vet bättre än en själv.
Jag har alltid gillat Hartmann och tycker det är synd att han som person lämnar Timrå. Samtidigt, om vi ser det rent sportsligt, har vi liknade spelartyper i WallE och Lundmark där jag dessutom upplever de bägge som mer ... | Läs mer
Tvåtallar: Det är inte hälsosamt för dig att läsa uttalanden på det där viset du visar prov på nu. Gör man det blir man till slut dum i huvudet och tror att ingen vet bättre än en själv.
Ett litet tips inför fortsättningen tänkte jag.