Tvåtallar: Jag finns här för dig, för alla och inte minst för Modo Hockey. Någon måste ta ansvar för de allra svagaste i samhället, innan det är för sent. Samhället måste ta ansvar.
Inlägg: 1245490
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Knylan: Ja, stackars lagkaptenen Per, som inför miljontals MoDo-fans världen över igår var tvungen att stå och bära hundhuvudet efter misslyckandet, hur synd är det inte om honom? Hjälp stackars Per att hantera sitt liv efter det här.