Knylan: Ja, stackars lagkaptenen Per, som inför miljontals MoDo-fans världen över igår var tvungen att stå och bära hundhuvudet efter misslyckandet, hur synd är det inte om honom? Hjälp stackars Per att hantera sitt liv efter det här.
Inlägg: 1245492
Svarskommentarer
Sv: Luleå - Timrå IK 2010-03-13: Slutspelet om slutspelet
Dream Team: Ja, precis. Per Svartvadet. Vad. Vad. Vad var det?
Alla känner till problematiken kring "när strålkastarljusen har slocknat". BARA HAN INTE LÄSER DA VINCI-KODEN!!