DJ Hemp: Hehe, e du en go Götteborrgare enna? ;)
Inlägg: 1246343
Svarskommentarer
Sv: Slutspel!!!
shinzawai:
Ja, det kan du la ge dig fan på enna... Som liten bodde jag på Västkusten. Så mycket är sant :)
Och jag står för att jag alltid har gillat MoDo. Ni är en hyvens förening. Jag blev skitglad såväl 1979 som 2007...
Ja, det kan du la ge dig fan på enna... Som liten bodde jag på Västkusten. Så mycket är sant :)
Och jag står för att jag alltid har gillat MoDo. Ni är en hyvens förening. Jag blev skitglad såväl 1979 som 2007...